e hënë, 27 dhjetor 2010

Michael Douglas flet per kancerin!!!!

clip_image001Ka nje lufte të vështirë kundër kancerit dhe kjo ka ndryshuar plotësisht mënyrën se si ai ne mendonë dhe të përballon jetën.


"Kanceri me ka treguar se çfar eshte në të vërtetë një familje. Ai më tregoi një dashuri që unë nuk e dia qe ekziston, "tha ai duke komentuar realitetin e ri të marrëdhënieve të tij me Catherine Zeta Jones dhe fëmijët.
"Kam zbuluar se kuptimi i vërtetë të lumturisëeshte kur zgjohen fëmijët e mi në mëngjes dhe janë të lumtur qe me shohin. Unë kam qenë një baba i keq. Punoja shume edhe e kisha mendjen per te bere karrierë. Përparësitë e mia kanë ndryshuar. Familja dhe martesa ime jane gjerat me kryesore tani, "tha aktori 66 vjecar dhe tha se është optimist se do të kapërcyej problemin e shëndetit.
Ne ta urojme te shkuara!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nga:newsbeast.gr

Nuk ka komente: